Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach polega na takim działaniu, które sprawi, że reklamowana strona znajdzie się jak najwyżej, wyników wyszukiwania na dane słowo czy frazę kluczową. Jest to proces długotrwały, a stosowane podczas niego techniki budzą różnego rodzaju kontrowersję w środowisku webm... więcej...

User Experience

Doświadczenie użytkownika, czyli całokształt przeżyć, które pojawiają się podczas korzystania z produktu interaktywnego. Od swego rodzaju pierwszego wrażenia zależał będzie odbiór całości, jeżeli sklep internetowy będzie prezentował się jako ?zrobiony na kolanie? to na pewno będzie trudniej przekonać klienta do zakupu towaru luksusowego za jego pośrednictwem.Zdjęcia do Cv

Pojęcie to zawiera w sobie atrakcyjność wizualną, szeroko pojętą użyteczność oraz przyjemność płynącą z przebywania w danym zakątku Internetu. Te wszystkie 3 elementy potrafią spowodować, że dana witryna zostanie zapamiętana spośród setek innych i będzie przyciągać ponownie, a nie odpychać.

Pierwsze wrażenie wpływa na ocenę całości, zdanie które użytkownik wyrobi sobie na początku kontaktu bardzo trudno zmienić na lepsze, szczególnie, że możemy nie mieć już drugiej szansy. Jedną z cech ludzkiego podejmowania decyzji jest niechęć do zmiany swojego zdania o 180 stopni, lepiej mieć ją za sojusznika, niż jako wroga, z którym musimy się uporać.

Pierwszy kontakt zaczyna się w momencie wpisywania adresu strony w pasku adresu przeglądarki, przez obejrzenie banneru, przeczytanie artykułu sponsorowanego czy przeczytanie informacji w wyszukiwarce internetowej. Dbamy o to, żeby pasowało to do całości przekazu i wzmacniało pozytywne doświadczenia użytkownika.

 

Zobacz także: