Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Marketing Realny
trong>Marketing Realny   to odwrotny nurt od zwykłego marketingu. Polega on na przedstawieniu Wad swoich usług i towarów .A nie zachwalaniu ich za wszelką cenę. Pozytywne aspekty towaru czy usługi powinny być wymienione ostatnie. Marketing Realny skierowany jest do bardziej wyedukowanych kl... więcej...

User Experience

Doświadczenie użytkownika, czyli całokształt przeżyć, które pojawiają się podczas korzystania z produktu interaktywnego. Od swego rodzaju pierwszego wrażenia zależał będzie odbiór całości, jeżeli sklep internetowy będzie prezentował się jako ?zrobiony na kolanie? to na pewno będzie trudniej przekonać klienta do zakupu towaru luksusowego za jego pośrednictwem.

Pojęcie to zawiera w sobie atrakcyjność wizualną, szeroko pojętą użyteczność oraz przyjemność płynącą z przebywania w danym zakątku Internetu. Te wszystkie 3 elementy potrafią spowodować, że dana witryna zostanie zapamiętana spośród setek innych i będzie przyciągać ponownie, a nie odpychać.

Pierwsze wrażenie wpływa na ocenę całości, zdanie które użytkownik wyrobi sobie na początku kontaktu bardzo trudno zmienić na lepsze, szczególnie, że możemy nie mieć już drugiej szansy. Jedną z cech ludzkiego podejmowania decyzji jest niechęć do zmiany swojego zdania o 180 stopni, lepiej mieć ją za sojusznika, niż jako wroga, z którym musimy się uporać.

Pierwszy kontakt zaczyna się w momencie wpisywania adresu strony w pasku adresu przeglądarki, przez obejrzenie banneru, przeczytanie artykułu sponsorowanego czy przeczytanie informacji w wyszukiwarce internetowej. Dbamy o to, żeby pasowało to do całości przekazu i wzmacniało pozytywne doświadczenia użytkownika.

 

Zobacz także: