Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
NPRS
Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wize... więcej...

Forum internetowe

Jest to specjalna witryna internetowa umożliwiająca dyskusję między użytkownikami. Jako narzędzie marketingowe pozwala przede wszystkim pozwolić na zbudowanie społeczności użytkowników utożsamiających się z daną marką czy firmą. Mogą oni w ten sposób uzyskać bezpośredni kontakt z firmą np. w celu otrzymania wsparcia technicznego czy porady odnośnie wyboru odpowiadającego ich potrzebom zastosowania.

Z czasem forum internetowe zaczyna żyć własnym życiem, bardziej zaangażowani i obeznani z ofertą użytkownicy sami odpowiadają na wiele pytań, działając przy okazji jako obsługa techniczna praktycznie bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Nagrodą dla pomagających jest coraz wyższy status w społeczności, potwiedzany kolejnymi awansami w hierarchii, zapewniający poczucie bycia ekspertem w danej dziedzinie.

Jest to jeden z najefektywniejszych sposobów na zbieranie informacji zwrotnych, pozwalających udoskonalić produkt, usługę, czy też obsługę w danym miejscu organizacji. Konieczne jest jednak umiejętne kierowanie całą dyskusją, aby nie wymknęła się ona spod kontroli np. pod wpływem działania pracowników konkurencji.

Opinie na forach internetowych, pisane przez szarych użytkowników Internetu są bardzo ważne dla innych klientów, są oni w stosunku co do nich o wiele bardziej ufni, niż do zapewnień producenta, który ma oczywisty interes w przedstawianiu swojej działalności w jak najkorzystniejszym świetle.

 

Zobacz także: