Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
NPRS
Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wize... więcej...

Marketing Realny

 

to odwrotny nurt od zwykłego marketingu.

Polega on na przedstawieniu Wad swoich usług i towarów .A nie zachwalaniu ich za wszelką cenę. Pozytywne aspekty towaru czy usługi powinny być wymienione ostatnie.

Marketing Realny skierowany jest do bardziej wyedukowanych klientów z większą świadomością kliencką.

Z badań psychologicznych wynika iż jego skuteczność to 10% lub aż 10% wśród nabywców towarów i usług.

Pozostałe 90% klientów zgodnie z badaniami psychologicznymi woli nie znać prawdy szczególnie negatywnej i nie chce przyjać jej do wiadomości wynika to z psychologicznego mechanizmu "wyparcia".Oraz z tzw "psychologii tłumu".

 

Nurt marketingu realnego jest bardzo rzadko stosowany na świecie aczkolwiek byłby on ideałem uczciwości w stosunku do konsumentów.Niestety po wieloletnich badaniach amerykańskich. Uznano go za zaprzeczenie Marketingu oraz zuważono jego bardzo niską skuteczność.

Żadna z wielkich firm światowych go nie stosuje.

Stąd pozostał w sferze teoretycznej. A stosowany jest przez 0,5% populajcji firm na świecie.

 

Zobacz także: