Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Kreacja wizerunku
Wizerunek organizacji w Internecie ma o wiele większe znaczenie, niż się wydaje przeciętnemu użytkownikowi. Wszystko rozpoczyna się od witryny internetowej, biegnie przez działalność firmy w sieci, docierając do rozlicznych artykułów tematycznych. Z takich informacji korzysta bardzo szerokie grono... więcej...

Marketing Realny

 

to odwrotny nurt od zwykłego marketingu.

Polega on na przedstawieniu Wad swoich usług i towarów .A nie zachwalaniu ich za wszelką cenę. Pozytywne aspekty towaru czy usługi powinny być wymienione ostatnie.

Marketing Realny skierowany jest do bardziej wyedukowanych klientów z większą świadomością kliencką.

Z badań psychologicznych wynika iż jego skuteczność to 10% lub aż 10% wśród nabywców towarów i usług.

Pozostałe 90% klientów zgodnie z badaniami psychologicznymi woli nie znać prawdy szczególnie negatywnej i nie chce przyjać jej do wiadomości wynika to z psychologicznego mechanizmu "wyparcia".Oraz z tzw "psychologii tłumu".

 

Nurt marketingu realnego jest bardzo rzadko stosowany na świecie aczkolwiek byłby on ideałem uczciwości w stosunku do konsumentów.Niestety po wieloletnich badaniach amerykańskich. Uznano go za zaprzeczenie Marketingu oraz zuważono jego bardzo niską skuteczność.

Żadna z wielkich firm światowych go nie stosuje.

Stąd pozostał w sferze teoretycznej. A stosowany jest przez 0,5% populajcji firm na świecie.

 

Zobacz także: