Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Zakres doradztwa reklamowego

Filmowanie eventów Warszawa

Doradca reklamowy może zająć się następującymi aspektami kampanii reklamowej

  • Wizyta w Państwa firmie celem poznania możliwości, specyfiki, zakresu usług rynku lokalnego oraz globalnego.
  • Zbieranie informacji o Państwa rynku docelowym i grupach docelowych
  • Analiza konkurencji
  • Uwzglednieniu czynników makro i mikro ekonomicznych
  • Przeprowadzenie postępowania przetargowego w zakresie ofert reklamowych
  • Analiza ekonomiczna zysków i strat w zakresie działań reklamowych
  • Pomoc w wyborze reklamy dopasowanej do budżetu
  • Nadzór zewnętrzny nad procesem reklamowym lub działem zajmującym się reklamą w Państwa firmie.

Te oraz szereg innych działań mających na celu projekt skutecznej kampanii reklamowej. Prooces konsultacji bywa czasochłonny i może trwać nawet kilka miesięcy, w zależności od rozległości i specyfiki konkretnej realizacji