Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Bannery
Klasyczna reklama w Internecie, mimo upływu wielu lat, nadal bardzo popularna, szczególnie w dużych portalach. Polega na prezentowaniu treści multimedialnych, najczęściej animacji w technologii flash wzbogaconych dźwiękiem, która ma za zadanie przykuć uwagę internauty i spowodować interakcję w pos... więcej...

Zakres doradztwa reklamowego

Doradca reklamowy może zająć się następującymi aspektami kampanii reklamowej

  • Wizyta w Państwa firmie celem poznania możliwości, specyfiki, zakresu usług rynku lokalnego oraz globalnego.
  • Zbieranie informacji o Państwa rynku docelowym i grupach docelowych
  • Analiza konkurencji
  • Uwzglednieniu czynników makro i mikro ekonomicznych
  • Przeprowadzenie postępowania przetargowego w zakresie ofert reklamowych
  • Analiza ekonomiczna zysków i strat w zakresie działań reklamowych
  • Pomoc w wyborze reklamy dopasowanej do budżetu
  • Nadzór zewnętrzny nad procesem reklamowym lub działem zajmującym się reklamą w Państwa firmie.

Te oraz szereg innych działań mających na celu projekt skutecznej kampanii reklamowej. Prooces konsultacji bywa czasochłonny i może trwać nawet kilka miesięcy, w zależności od rozległości i specyfiki konkretnej realizacji