Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

Filmy

Szybkie, szerokopasmowe łącza internetowe pozwalają na przekazywanie informacji w sposób jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi: za pomocą krótkich scen filmowych. Specyfika grupy docelowej oraz możliwości techniczne sprawiają, że ich długość nie przekracza zazwyczaj kilku minut, jednak w zupełności wystarcza to do zaprezentowania komunikatu reklamowego.

Witryna www może zostać wyposażona w nowoczesne rozwiązanie multimedialne, które odtwarzają sekwencje wideo dokładnie tak, jak życzy sobie tego użytkownik ? posiada on swobodę przewijania, zatrzymywania czy też zmiany wielkości oglądanego obrazu. Nieodłącznym elementem przekazu jest możliwość podzielenia się treścią z innymi internautami poprzez łatwe przekazywanie odpowiedniego adresu URL za pomocą dowolnego środka komunikacji elektronicznej.

Tego typu kreacje muszą być atrakcyjne, aby zapewnić popularność w sieci, dzięki marketingowi wirusowemu. Na potrzeby Internetu należy zapomnieć o nudnych i szablonowych reklamach produktów typu środki czystości. Kluczem do odniesienia sukcesu jest niecodzienność, humor, pokazanie wyśrubowanych osiągnięć, które zapoczątkują prawdziwą lawinę komentarzy i dyskusji. Tematy tabu mile widziane.

 

Zobacz także: