Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Filmy

Szybkie, szerokopasmowe łącza internetowe pozwalają na przekazywanie informacji w sposób jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi: za pomocą krótkich scen filmowych. Specyfika grupy docelowej oraz możliwości techniczne sprawiają, że ich długość nie przekracza zazwyczaj kilku minut, jednak w zupełności wystarcza to do zaprezentowania komunikatu reklamowego.

Witryna www może zostać wyposażona w nowoczesne rozwiązanie multimedialne, które odtwarzają sekwencje wideo dokładnie tak, jak życzy sobie tego użytkownik ? posiada on swobodę przewijania, zatrzymywania czy też zmiany wielkości oglądanego obrazu. Nieodłącznym elementem przekazu jest możliwość podzielenia się treścią z innymi internautami poprzez łatwe przekazywanie odpowiedniego adresu URL za pomocą dowolnego środka komunikacji elektronicznej.

Tego typu kreacje muszą być atrakcyjne, aby zapewnić popularność w sieci, dzięki marketingowi wirusowemu. Na potrzeby Internetu należy zapomnieć o nudnych i szablonowych reklamach produktów typu środki czystości. Kluczem do odniesienia sukcesu jest niecodzienność, humor, pokazanie wyśrubowanych osiągnięć, które zapoczątkują prawdziwą lawinę komentarzy i dyskusji. Tematy tabu mile widziane.

 

Zobacz także: