Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
ePR
Działania Public Relations skupione w mediach elektronicznych, służą kształtowaniu wizerunku firmy w Internecie oraz efektywnej komunikacji z dziennikarzami różnorakich portali. Pozwala to na uzyskanie korzystnych opinii i artykułów, a jednocześnie na dobre radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.... więcej...

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach polega na takim działaniu, które sprawi, że reklamowana strona znajdzie się jak najwyżej, wyników wyszukiwania na dane słowo czy frazę kluczową. Jest to proces długotrwały, a stosowane podczas niego techniki budzą różnego rodzaju kontrowersję w środowisku webmasterów.

Jako element kampanii reklamowej generuje dużą ilość ruchu najwyższej próby, osoby są zainteresowane danym zagadnieniem kluczowym, a jednocześnie nie mają świadomości, że trafiają na stronę w wyniku działań marketingowych. Rozliczenie za tego typu usługę przyjmuje najczęściej formę abonamentu miesięcznego, którego cena zależy głównie od doboru słowa / frazy kluczowej. Pewne kategorie są ?trudniejsze? inne ?łatwiejsze? ? decyduje o tym głównie konkurencja.

Na wyniki pozycjonowania bardzo duży wpływ ma optymalne przygotowanie witryny internetowej. Jej właściwa budowa spowoduje, że pod niszowe słowa kluczowe strona sama ukaże się wysoko w wynikach wyszukiwania, bez dodatkowej pomocy firmy pozycjonującej.

Pozycjonowanie jest relatywnie niedrogą formą reklamy, chodź jest obarczona sporym ryzykiem. Nieumiejętne działania mogą doprowadzić do usunięcia strony z indeksu wyszukiwarki przez jej obsługę, co zamiast generować odwiedziny, zmniejszy je. Dlatego też bardzo ważne jest, aby powierzyć tą usługę wykwalifikowanym specjalistom.

 

Zobacz także: