Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

E-mail marketing

Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla reklamodawców.

Przepisy prawne w Polsce zabraniają takich praktyk, dlatego też proponujemy nieco inną drogę do wykorzystania tego kanału komunikacji. Zbieranie adresów e-mail osób zainteresowanych nowościami z naszej branży poprzez witrynę www firmy jest bardzo dobrym sposobem na budowanie relacji z grupą klientów. Muszą oni w zamian otrzymywać wartościowe wiadomości, które dają coś więcej niż tylko ofertę marketingową.

Marketing poprzez e-mail służy jako znakomite uzupełnienie wszelkiej maści akcji promocyjnych z grupy programów partnerskich, lojalnościowych, czy konkursów z nagrodami. Aktualny newsletter wysyłany do grupy zainteresowanych dziennikarzy znacznie ułatwi im pracę i zwiększy szanse na korzystne publikacje na temat organizacji.

 

Zobacz także: