Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Pozycjonowanie stron
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach polega na takim działaniu, które sprawi, że reklamowana strona znajdzie się jak najwyżej, wyników wyszukiwania na dane słowo czy frazę kluczową. Jest to proces długotrwały, a stosowane podczas niego techniki budzą różnego rodzaju kontrowersję w środowisku webm... więcej...

E-mail marketing

Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla reklamodawców.

Przepisy prawne w Polsce zabraniają takich praktyk, dlatego też proponujemy nieco inną drogę do wykorzystania tego kanału komunikacji. Zbieranie adresów e-mail osób zainteresowanych nowościami z naszej branży poprzez witrynę www firmy jest bardzo dobrym sposobem na budowanie relacji z grupą klientów. Muszą oni w zamian otrzymywać wartościowe wiadomości, które dają coś więcej niż tylko ofertę marketingową.

Marketing poprzez e-mail służy jako znakomite uzupełnienie wszelkiej maści akcji promocyjnych z grupy programów partnerskich, lojalnościowych, czy konkursów z nagrodami. Aktualny newsletter wysyłany do grupy zainteresowanych dziennikarzy znacznie ułatwi im pracę i zwiększy szanse na korzystne publikacje na temat organizacji.

 

Zobacz także: