Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Kreacja wizerunku
Wizerunek organizacji w Internecie ma o wiele większe znaczenie, niż się wydaje przeciętnemu użytkownikowi. Wszystko rozpoczyna się od witryny internetowej, biegnie przez działalność firmy w sieci, docierając do rozlicznych artykułów tematycznych. Z takich informacji korzysta bardzo szerokie grono... więcej...

Kreacja wizerunku

Wizerunek organizacji w Internecie ma o wiele większe znaczenie, niż się wydaje przeciętnemu użytkownikowi. Wszystko rozpoczyna się od witryny internetowej, biegnie przez działalność firmy w sieci, docierając do rozlicznych artykułów tematycznych. Z takich informacji korzysta bardzo szerokie grono odbiorców, o które niewątpliwie należałoby zadbać.

  • potencjalni partnerzy biznesowi - sprawdzają opinie na temat firmy, zbierają szczegółowe dane na temat obrotów, osiągnięć, certyfikatów, kluczowych pracowników, czy też dokładnie zapoznają się z ofertą. Który z nich uwierzy w siłę firmy, która posiada słabiutką witrynę www wykonaną przez informatyka zajmującego się na co dzień serwisem drukarek? Równie dobrze można przyjechać na spotkanie biznesowe autem marki Trabant?
  • dziennikarze - obecnie jest to dla nich najszybszy sposób na zapoznanie się z daną firmą, brak kontaktu do pracowników odpowiedzialnych za PR, trudność w odnalezieniu pożądanych informacji, problem z otrzymaniem zgody na wykorzystanie logo w publikacji? Dbałość o takie szczegóły opłaca się.
  • klienci - wybierając pomiędzy ofertami dwóch różnych firm często decyduje witryna internetowa, zapewniająca wsparcie techniczne, informacje o warunkach serwisu, porady, listę partnerów handlowych czy salonów sprzedaży.
  • kandydaci do pracy - coraz częściej przyszli pracownicy przed pojęciem zatrudnienia szukają informacji na temat potencjalnego pracodawcy w Internecie, chcąc przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną, a jednocześnie potwierdzić swoje przypuszczenia, że chcą pracować akurat w danym miejscu. Wypowiedzi na forach internetowych, negatywne artykuły w portalach na pewno spowodują, że osoba dwa razy się zastanowi, zanim prześle swoją aplikację.

 

Zobacz także: