Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Marketing wirusowy
Marketing wirusowy polega na przygotowaniu takiego komunikatu reklamowego, który będzie przekazywany pomiędzy potencjalnymi klientami bez dodatkowej zachęty. Dotyczy on firmy, produktu, usług, czy też samej świadomości budowania marki, można wykorzystać wiele dróg na osiągnięcie pożądanego efektu.... więcej...

Kreacja wizerunku

Wizerunek organizacji w Internecie ma o wiele większe znaczenie, niż się wydaje przeciętnemu użytkownikowi. Wszystko rozpoczyna się od witryny internetowej, biegnie przez działalność firmy w sieci, docierając do rozlicznych artykułów tematycznych. Z takich informacji korzysta bardzo szerokie grono odbiorców, o które niewątpliwie należałoby zadbać.

  • potencjalni partnerzy biznesowi - sprawdzają opinie na temat firmy, zbierają szczegółowe dane na temat obrotów, osiągnięć, certyfikatów, kluczowych pracowników, czy też dokładnie zapoznają się z ofertą. Który z nich uwierzy w siłę firmy, która posiada słabiutką witrynę www wykonaną przez informatyka zajmującego się na co dzień serwisem drukarek? Równie dobrze można przyjechać na spotkanie biznesowe autem marki Trabant?
  • dziennikarze - obecnie jest to dla nich najszybszy sposób na zapoznanie się z daną firmą, brak kontaktu do pracowników odpowiedzialnych za PR, trudność w odnalezieniu pożądanych informacji, problem z otrzymaniem zgody na wykorzystanie logo w publikacji? Dbałość o takie szczegóły opłaca się.
  • klienci - wybierając pomiędzy ofertami dwóch różnych firm często decyduje witryna internetowa, zapewniająca wsparcie techniczne, informacje o warunkach serwisu, porady, listę partnerów handlowych czy salonów sprzedaży.
  • kandydaci do pracy - coraz częściej przyszli pracownicy przed pojęciem zatrudnienia szukają informacji na temat potencjalnego pracodawcy w Internecie, chcąc przygotować się na rozmowę kwalifikacyjną, a jednocześnie potwierdzić swoje przypuszczenia, że chcą pracować akurat w danym miejscu. Wypowiedzi na forach internetowych, negatywne artykuły w portalach na pewno spowodują, że osoba dwa razy się zastanowi, zanim prześle swoją aplikację.

 

Zobacz także: