Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Program lojalnościowy

Stały klient jest podstawą funkcjonowania zdecydowanej większości branż na rynku. W celu utrzymania go przy sobie powstają specjalne programy promujące stałe zamówienia u tego samego dostawcy. W Internecie odbywa się to przede wszystkim przez oferowanie specjalnych zniżek na platformach e-commerce po przekroczeniu pewnej wartości zamówienia lub w formie punktów, które mogą być później wymieniane na wybrane przez klienta nagrody.

Program lojalnościowy wykorzystuje jedną z najsilniejszych metod wpływu społecznego ? regułę konsekwencji. Odpowiednio prowadzony, wzbogacony innymi technikami powoduje bardzo skuteczne przywiązanie klienta do danej marki, z którą zaczyna się on identyfikować.

Należy dbać o okresowe przypominanie użytkownikom o uczestnictwie w programie, tworząc dla tych lojalnych dodatkowe, nieregularne promocje i zachęty, które jeszcze zwiększają skuteczność tego działania marketingowego.

 

Zobacz także: