Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

Program lojalnościowy

Stały klient jest podstawą funkcjonowania zdecydowanej większości branż na rynku. W celu utrzymania go przy sobie powstają specjalne programy promujące stałe zamówienia u tego samego dostawcy. W Internecie odbywa się to przede wszystkim przez oferowanie specjalnych zniżek na platformach e-commerce po przekroczeniu pewnej wartości zamówienia lub w formie punktów, które mogą być później wymieniane na wybrane przez klienta nagrody.
Filmowanie konferencji Warszawa
Program lojalnościowy wykorzystuje jedną z najsilniejszych metod wpływu społecznego ? regułę konsekwencji. Odpowiednio prowadzony, wzbogacony innymi technikami powoduje bardzo skuteczne przywiązanie klienta do danej marki, z którą zaczyna się on identyfikować.

Należy dbać o okresowe przypominanie użytkownikom o uczestnictwie w programie, tworząc dla tych lojalnych dodatkowe, nieregularne promocje i zachęty, które jeszcze zwiększają skuteczność tego działania marketingowego.

 

Zobacz także: