Program lojalnościowy
Stały klient jest podstawą funkcjonowania zdecydowanej większości branż na rynku. W celu utrzymania go przy sobie powstają specjalne programy promujące stałe zamówienia u tego samego dostawcy. W Internecie odbywa się to przede wszystkim przez oferowanie specjalnych zniżek na platformach e-commerce po przekroczeniu pewnej wartości zamówienia lub w formie punktów, które mogą być później wymieniane na wybrane przez klienta nagrody.
Filmowanie konferencji Warszawa
Program lojalnościowy wykorzystuje jedną z najsilniejszych metod wpływu społecznego ? regułę konsekwencji. Odpowiednio prowadzony, wzbogacony innymi technikami powoduje bardzo skuteczne przywiązanie klienta do danej marki, z którą zaczyna się on identyfikować.
Należy dbać o okresowe przypominanie użytkownikom o uczestnictwie w programie, tworząc dla tych lojalnych dodatkowe, nieregularne promocje i zachęty, które jeszcze zwiększają skuteczność tego działania marketingowego.
Zobacz także: