Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Bannery
Klasyczna reklama w Internecie, mimo upływu wielu lat, nadal bardzo popularna, szczególnie w dużych portalach. Polega na prezentowaniu treści multimedialnych, najczęściej animacji w technologii flash wzbogaconych dźwiękiem, która ma za zadanie przykuć uwagę internauty i spowodować interakcję w pos... więcej...

Identyfikacja wizualna

Co sądzisz o reprezentacji polski siatkarzy w niebieskich strojach? Tak, coś się nie zgadza. Naszymi narodowymi kolorami są biel i czerwień, natomiast godłem orzeł biały w koronie. Identyfikacja wizualna Polski jest jednoznaczna, dlatego też komentatorzy mogą opowiadać o heroicznych wyczynach ?biało-czerwonych?.

Firma także powinna posiadać pewien zestaw kolorów, czcionek, nazwę i logo, które tworzą spójną i co ważniejsze, rozpoznawalną całość. Każde odstępstwo od tych reguł rozmywa identyfikację wizualną powodując, że staje się ona mniej czytelna dla odbiorcy. Dlatego też tak istotne jest, aby wszystkie materiały marketingowe pasowały do siebie i współgrały także z wizerunkiem wykreowanym za pomocą Internetu.

Dobrze zaprojektowana potrafi spowodować, że już na pierwszy rzut oka, bez zbytniego przyglądania się, konsument będzie kojarzył dane bodźce z pewną marką. Dlatego jest tak istotne, aby reklamowe koszulki, długopisy, pendirve?y, ulotki, foldery, koszulki, bannery oraz witryna internetowa tworzyły jednolitą całość.

 

Zobacz także: