Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Artykuł sponsorowany

Artykuł przygotowywany przez klienta na dowolny temat, związany z tematyką serwisu, w którym ma się ukazać. Może zawierać informacje o nowym produkcie wzbogacone o jego zdjęcia, krótki filmik czy też logo firmy. W ten sposób uzyskuje się możliwość zaprezentowania największych zalet oferowanego rozwiązania, porównania go z konkurencją oraz? gwarancję publikacji, w przeciwieństwie do innych działań PR.

Serwis reklamujący określa swoiste wymagania techniczne co do specyfiki artykułu, takie jak długość tekstu, rozmiary multimediów, ilość linków do strony www sponsora itd. Po ich spełnieniu umieszcza się artykuł w serwisie, płacąc najczęściej za czas jego ekspozycji np. za okres 1 miesiąca.

Istotną sprawą jest sama zawartość artykułu, powinna składać się z informacji merytorycznych przedstawionych w taki sposób, żeby nie zniechęcać czytającego zbytnim przesytem zabiegów reklamowych. Najskuteczniejszą perswazją jest to, co nie jest uważane za perswazję przez odbiorcę ;)

 

Zobacz także: