Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

Portale reklamowe

Są przygotowywane specjalnie na potrzeby jednej kampanii reklamowej czy eventu. Najczęściej zawierają bardzo bogate środki przekazu multimedialnego, a ich głównym zadaniem jest silny przekaz zgodny z całością prowadzonych działań marketingowych. Są szczególnie przydatne w czasie prowadzenia intensywnej akcji promocyjnej, która trwa tylko przez określony czas, po którym ich zawartość mogłaby wprowadzać klienta w błąd.

Specjalnie na potrzeby danej kampanii powstają atrakcyjne materiały promocyjne dostępne na tego typu witrynie takie jak: tapety na pulpit komputera, dzwonki do telefonu, gry na telefony komórkowe, gry flaszowe, pocztówki internetowe itd. Dzięki temu użytkownik ma szansę na lepszą identyfikację z promowaną marką.

Ważnym zastosowaniem portali reklamowych są kampanie, których forma przekazu znacznie odbiega od tradycyjnego obrazu marki. Ma ona jedynie podkreślić najważniejsze atutu danej oferty, natomiast raczej niepożądane byłoby trwałe skojarzenie z wizerunkiem firmy.

 

Zobacz także: