Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

Reklama w wyszukiwarkach

Według danych statystycznych 94% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarek Internetowych. Jest to najszybsza metoda na odnalezienie witryny zawierające pożądane przez użytkownika informacje. Nic dziwnego, że wyszukiwarki internetowe stały się także sposobem na pozyskanie klientów.

Programy reklam w wyszukiwarkach polegają głównie na prezentowaniu krótkiego przekazu reklamowego w formie tekstu obok lub nad wynikami wyszukiwania. Podczas planowania kampanii w wyszukiwarce określa się listę słów / fraz kluczowych, w których towarzystwie powinien pojawić się przekaz reklamowy. Od jego skuteczności, tzn. od tego jak chętnie użytkownicy będą w niego klikali, zależy czy zostanie on przesunięty z prawej strony wyników wyszukiwania nad nie.

Płatność odbywa się w systemie PPC ? rozlicza się jedynie za prawdziwe odwiedziny na reklamowanej witrynie. Kluczowe w całym procesie jest odpowiednie dobranie fraz / słów kluczowych oraz sformułowanie skutecznego przekazu reklamowego, składającego się z kilku wyrazów.

Linki do reklamowanych stron są oznaczone jako sponsorowane, co informuje użytkownika o charakterze prezentowanej treści. Obsługa programu gruntownie sprawdza treść stron reklamowanych, aby była ona zgodna z wybranymi słowami / frazami i regulaminem wyszukiwarki. Jest to stosunkowo niedroga i szybka forma reklamy, tzn. pierwsze efekty można obserwować w kilka godzin po starcie kampanii.

 

Zobacz także: