Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Istniejące portale społecznościowe
W sieci istnieje szereg portali społecznościowych skupiających w sobie ogromne ilości potencjalnych klientów, liczone w milionach aktywnych osób. Nic więcej dziwnego, że stały się one także przedmiotem zainteresowania ze strony reklamodawców. Oferują one bardzo różne formy reklamy, w większości kl... więcej...

Reklama w wyszukiwarkach

Według danych statystycznych 94% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarek Internetowych. Jest to najszybsza metoda na odnalezienie witryny zawierające pożądane przez użytkownika informacje. Nic dziwnego, że wyszukiwarki internetowe stały się także sposobem na pozyskanie klientów.

Programy reklam w wyszukiwarkach polegają głównie na prezentowaniu krótkiego przekazu reklamowego w formie tekstu obok lub nad wynikami wyszukiwania. Podczas planowania kampanii w wyszukiwarce określa się listę słów / fraz kluczowych, w których towarzystwie powinien pojawić się przekaz reklamowy. Od jego skuteczności, tzn. od tego jak chętnie użytkownicy będą w niego klikali, zależy czy zostanie on przesunięty z prawej strony wyników wyszukiwania nad nie.

Płatność odbywa się w systemie PPC ? rozlicza się jedynie za prawdziwe odwiedziny na reklamowanej witrynie. Kluczowe w całym procesie jest odpowiednie dobranie fraz / słów kluczowych oraz sformułowanie skutecznego przekazu reklamowego, składającego się z kilku wyrazów.

Linki do reklamowanych stron są oznaczone jako sponsorowane, co informuje użytkownika o charakterze prezentowanej treści. Obsługa programu gruntownie sprawdza treść stron reklamowanych, aby była ona zgodna z wybranymi słowami / frazami i regulaminem wyszukiwarki. Jest to stosunkowo niedroga i szybka forma reklamy, tzn. pierwsze efekty można obserwować w kilka godzin po starcie kampanii.

 

Zobacz także: