Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
ePR
Działania Public Relations skupione w mediach elektronicznych, służą kształtowaniu wizerunku firmy w Internecie oraz efektywnej komunikacji z dziennikarzami różnorakich portali. Pozwala to na uzyskanie korzystnych opinii i artykułów, a jednocześnie na dobre radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.... więcej...

Program partnerski

Program partnerski to wykorzystanie innych podmiotów do promocji naszego produktu w zamian za korzyści finansowe. Najczęściej jest to dany procent od zamówień złożonych przez poleconych klientów bądź też stawka rozliczana za każdego, nowego uczestnika zarejestrowanego w skutek działania partnera.

Dzięki efektywnemu programowi partnerskiemu możemy uzyskać rozległą sieć sprzedaży bez ponoszenia nadmiernych kosztów i ryzyka, które znajdują się po stronie uczestnika. To on troszczy się o to, aby znaleźć sposoby zachęcające do skorzystania z polecanej oferty chociażby przez odpowiednio przygotowane witryny www, udział w forach dyskusyjnych itp.

Istotnym zadaniem jest dostarczenie partnerowi odpowiednich materiałów promocyjnych, takich jak loga, zdjęcia, opisy produktów, ceny, artykuły, które mogą pomóc w przygotowaniu przez niego skutecznej akcji promocyjnej. Obecnym trendem jest udostępnianie szerokiej gamy danych dopiero po utworzeniu konta partnerskiego na witrynie firmy oferującej produkt.

Wystawcy reklamy często chcą korzystać z różnych form rozliczeń, liczy się dla nich terminowość wypłat, pomoc we wdrażaniu programu na swoich witrynach oraz atrakcyjność dochodu, liczonego według przejrzystych kryteriów. Konieczne jest, aby w każdej chwili można było sprawdzić aktualny poziom zarobionych środków za pomocą konta partnerskiego.

 

Zobacz także: