Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
NPRS
Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wize... więcej...

Program partnerski

Program partnerski to wykorzystanie innych podmiotów do promocji naszego produktu w zamian za korzyści finansowe. Najczęściej jest to dany procent od zamówień złożonych przez poleconych klientów bądź też stawka rozliczana za każdego, nowego uczestnika zarejestrowanego w skutek działania partnera.

Dzięki efektywnemu programowi partnerskiemu możemy uzyskać rozległą sieć sprzedaży bez ponoszenia nadmiernych kosztów i ryzyka, które znajdują się po stronie uczestnika. To on troszczy się o to, aby znaleźć sposoby zachęcające do skorzystania z polecanej oferty chociażby przez odpowiednio przygotowane witryny www, udział w forach dyskusyjnych itp.

Istotnym zadaniem jest dostarczenie partnerowi odpowiednich materiałów promocyjnych, takich jak loga, zdjęcia, opisy produktów, ceny, artykuły, które mogą pomóc w przygotowaniu przez niego skutecznej akcji promocyjnej. Obecnym trendem jest udostępnianie szerokiej gamy danych dopiero po utworzeniu konta partnerskiego na witrynie firmy oferującej produkt.

Wystawcy reklamy często chcą korzystać z różnych form rozliczeń, liczy się dla nich terminowość wypłat, pomoc we wdrażaniu programu na swoich witrynach oraz atrakcyjność dochodu, liczonego według przejrzystych kryteriów. Konieczne jest, aby w każdej chwili można było sprawdzić aktualny poziom zarobionych środków za pomocą konta partnerskiego.

 

Zobacz także: