Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama w wyszukiwarkach
Według danych statystycznych 94% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarek Internetowych. Jest to najszybsza metoda na odnalezienie witryny zawierające pożądane przez użytkownika informacje. Nic dziwnego, że wyszukiwarki internetowe stały się także sposobem na pozyskanie klientów.
... więcej...

Zadania Internetu w biznesie

Strony www mają ogromną ilość praktycznych, biznesowych zastosowań. Pokrótce wymienimy tutaj najważniejsze z zadań stawianych przed witrynami internetowymi.

  • Promocja produktów i usług - szeroko pojęta reklama internetowa może obecnie trafić do połowy dorosłych Polaków i praktycznie w każde miejsce na ziemi
  • Budowanie nowych kanałów sprzedaży - sieć globalna umożliwia nawiązywanie współpracy z odległymi partnerami biznesowymi oraz bezpośrednią sprzedaż towarów
  • Ekspansja na nowe rynki - utworzenie przyczółków, przetestowanie nowych rynków bez ponoszenia dużego ryzyka, wprowadzenie produktu jednocześnie w wieli krajach jednocześnie
  • Utrzymywanie relacji z klientem - tworzenie społeczności skupionej wokół marki, poznawanie jej potrzeb, wdrażanie w życie celnych uwag klientów
  • Wsparcie procedur serwisowych - komputeryzacja procedury serwisowej umożliwia min. śledzenie aktualnego stanu naszego zgłoszenia i czasu potrzebnego na jego realizację
  • Wsparcie techniczne - udostępnianie najnowszych wersji programów, dokumentacji, umieszczanie rozwiązań najczęściej występujących problemów
  • Pozyskiwanie pracowników - zakładka kariera opisująca drogę, którą trzeba przemierzyć, aby zostać pełnoprawnym członkiem zespołu
  • Publikacja aktualnych informacji - nowości, sukcesy, komunikaty prasowe, wszystko to wpływa na kształtowanie wizerunku prężnej i aktywnej organizacji
  • Usprawnienie komunikacji - sieć globalna umożliwia współpracę zespołów roboczych, których członkowie przebywają fizycznie w odległości wielu kilometrów od siebie
  • Automatyzacja - przyjmowanie zapytań, odpowiadanie na nie, zarządzanie zamówieniami, logistyką
  • Wsparcie rozwoju pracowników - utworzenie specjalnych działów dostępnych zawierających know-how prezentowane w przejrzystej formie kursów e-learningowych

 

Zobacz także: