Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
NPRS
Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wize... więcej...

Marketing wirusowy

Marketing wirusowy polega na przygotowaniu takiego komunikatu reklamowego, który będzie przekazywany pomiędzy potencjalnymi klientami bez dodatkowej zachęty. Dotyczy on firmy, produktu, usług, czy też samej świadomości budowania marki, można wykorzystać wiele dróg na osiągnięcie pożądanego efektu.

Jest on szczególnie skuteczny w społeczności internautów, którzy uwielbiają dzielić się z innymi różnymi, ciekawymi filmami, zdjęciami, plotkami, legendami, historiami itd. Najważniejszym elementem jest wytworzenie otoczki i historii, która rozniesie się szybko niczym epidemia groźnego wirusa.

Zaszczepienie tego typu informacji w Internecie wymaga znajomości portali będących areną publicznej wymiany takimi materiałami. Przy odpowiednim wykorzystaniu społeczności efekty oddziaływań marketingowych mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania twórców.

 

Zobacz także: