Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

Marketing wirusowy

Marketing wirusowy polega na przygotowaniu takiego komunikatu reklamowego, który będzie przekazywany pomiędzy potencjalnymi klientami bez dodatkowej zachęty. Dotyczy on firmy, produktu, usług, czy też samej świadomości budowania marki, można wykorzystać wiele dróg na osiągnięcie pożądanego efektu.

Jest on szczególnie skuteczny w społeczności internautów, którzy uwielbiają dzielić się z innymi różnymi, ciekawymi filmami, zdjęciami, plotkami, legendami, historiami itd. Najważniejszym elementem jest wytworzenie otoczki i historii, która rozniesie się szybko niczym epidemia groźnego wirusa.

Zaszczepienie tego typu informacji w Internecie wymaga znajomości portali będących areną publicznej wymiany takimi materiałami. Przy odpowiednim wykorzystaniu społeczności efekty oddziaływań marketingowych mogą przerosnąć najśmielsze oczekiwania twórców.

 

Zobacz także: