Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Program partnerski
Program partnerski to wykorzystanie innych podmiotów do promocji naszego produktu w zamian za korzyści finansowe. Najczęściej jest to dany procent od zamówień złożonych przez poleconych klientów bądź też stawka rozliczana za każdego, nowego uczestnika zarejestrowanego w skutek działania partnera. ... więcej...

Portale korporacyjne

Ogromne witryny posiadające szeroką gamę zastosowań. W zależności od przyjętej strategii marketingowej mogą prezentować wszystkie wyroby danej firmy, bądź też kierować do portali produktowych danej marki, prezentując daną linię produktów. Informują o sile firmy, akcjonariuszach, wynikach finansowych, zarządzie, filiach, siedzibach itd.

Z racji na rozmiar, bardzo istotne jest, aby tego typu witryna posiadała bardzo sprawną nawigację oraz silną identyfikację wizualną z daną firmą. Użytkownikami mogą być potencjalni klienci, partnerzy biznesowi, inwestorzy, kandydaci na pracowników. Sprawia to, że efektywnym rozwiązaniem staje się podział witryny na segmenty przeznaczone dla każdej z głównych grup docelowych.

Warto zadbać o zagospodarowanie miejsca na prezentacje aktualności z życia firmy, dotyczących nowych kontraktów, konferencji, nagród, wystaw na targach itp. Będą one bardzo pomocne dla przedstawicieli prasy, którzy przeglądają witrynę w poszukiwaniu tematu na artykuł. Umieszczenie w jednym miejscu logo firmy i zdjęć do publikacji także znacznie ułatwi im zadanie, co zwiększy szansę na publikację w mediach.

 

Zobacz także: