Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Portale korporacyjne

Ogromne witryny posiadające szeroką gamę zastosowań. W zależności od przyjętej strategii marketingowej mogą prezentować wszystkie wyroby danej firmy, bądź też kierować do portali produktowych danej marki, prezentując daną linię produktów. Informują o sile firmy, akcjonariuszach, wynikach finansowych, zarządzie, filiach, siedzibach itd.

Z racji na rozmiar, bardzo istotne jest, aby tego typu witryna posiadała bardzo sprawną nawigację oraz silną identyfikację wizualną z daną firmą. Użytkownikami mogą być potencjalni klienci, partnerzy biznesowi, inwestorzy, kandydaci na pracowników. Sprawia to, że efektywnym rozwiązaniem staje się podział witryny na segmenty przeznaczone dla każdej z głównych grup docelowych.

Warto zadbać o zagospodarowanie miejsca na prezentacje aktualności z życia firmy, dotyczących nowych kontraktów, konferencji, nagród, wystaw na targach itp. Będą one bardzo pomocne dla przedstawicieli prasy, którzy przeglądają witrynę w poszukiwaniu tematu na artykuł. Umieszczenie w jednym miejscu logo firmy i zdjęć do publikacji także znacznie ułatwi im zadanie, co zwiększy szansę na publikację w mediach.

 

Zobacz także: