Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Filmy
Szybkie, szerokopasmowe łącza internetowe pozwalają na przekazywanie informacji w sposób jeszcze bardziej przyjazny użytkownikowi: za pomocą krótkich scen filmowych. Specyfika grupy docelowej oraz możliwości techniczne sprawiają, że ich długość nie przekracza zazwyczaj kilku minut, jednak w zupełn... więcej...

Reklama kontekstowa

Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. Powoduje to także, że reklama może być serwowana w bardziej przyjazny dla użytkownika, stonowany sposób, w przeciwieństwie do nachalnych, klasycznych form takich jak ogromne bannery z dźwiękiem.

Wydawcami reklamy kontekstowej są przede wszystkim małe i średnie serwisy, które w ten sposób chcą pokryć koszty utrzymania witryny, zarabiając przy okazji niewielkie kwoty. Dzięki temu jest to reklama stosunkowo niedroga i rozliczana w trybie PPC (ang. Pay Per Click), czyli jedynie za rzeczywistą akcję użytkownika. Wiąże się z tym jednak pewne niebezpieczeństwo powstania tzw. fałszywych kliknięć, które sztucznie generują wejścia na stronę reklamowaną zwiększając nieuczciwe dochód wydawcy.

Wszystkie czołowe firmy proponujące programy reklamy kontekstowej mają bardzo rozbudowane mechanizmy przeciwdziałania nieuczciwym wydawcom i błyskawicznie sprawdzają każde doniesienie odnośnie nieregulaminowych działań.

 

Zobacz także: