Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

ePR

Działania Public Relations skupione w mediach elektronicznych, służą kształtowaniu wizerunku firmy w Internecie oraz efektywnej komunikacji z dziennikarzami różnorakich portali. Pozwala to na uzyskanie korzystnych opinii i artykułów, a jednocześnie na dobre radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.

Dziennikarze mają na co dzień pełne ręce roboty, dlaczego nie ułatwić im sprawy? Dobrze zarządzany dział ePR potrafi przygotować materiały prasowe, które chętnie zostaną użyte przez redaktorów przy okazji tworząc kolejny element wizerunku przy bardzo rozsądnych nakładach finansowych. Krótki film z ważnego firmowego eventu czy targów, sesja zdjęciowa najnowszego produktu? Na pewno przydadzą się w mediach elektronicznych.

Baza branżowych serwisów, zainteresowanych pisaniem o wydarzeniach z reklamowanej dziedziny to wspaniała droga do pozyskania publikacji na temat działalności firmy, a co za tym idzie, dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców. Częste wizyty w mediach utrwalają i wzmacniają siłę marki w świadomości klientów, warto o tym pamiętać.

 

Zobacz także: