Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

Blog

Praktycznie na każdej witrynie firmowej znajduje się dział prezentujący aktualności, nierzadko sprzed roku czy dwóch? Informowanie o bieżącej działalności, planach oraz wydawanie komunikatów dla prasy i klientów jest bardzo dobrze przez nich widziane, buduje wrażenie, że ta organizacja naprawdę żyje, rozwija się, a także troszczy się o swoich partnerów.

Filmowanie Warszawa

Obecnie proponujemy nieco inne rozwiązanie, tzn. prowadzenie bloga w jednym z popularnych serwisów tego typu, poza oficjalną stroną witryny. Pozwala to na pozyskanie nowej grupy odbiorców spośród użytkowników portalu blogowego, jednocześnie zwraca nań o wiele większą uwagę mediów.

Dużą popularność zyskały sobie blogi prowadzone przez ważnych pracowników firmy, mających decydujący wpływ na jej strategiczne decyzje. Chętnie czytane są wszelkiego rodzaju opinie analityczne, ocena rynku, komentarze do obecnej sytuacji, które są uważane za bardziej trafiające do czytelników, gdyż wypowiada się do nich konkretna osoba. Czują się oni ważni dla całej organizacji, jeżeli dyrektor poświęca godzinę dziennie na napisanie posta na blogu.

Drogą tą można także przemycić różnego rodzaju komunikaty, które nie koniecznie byłyby dobrze odebrane poprzez zaprezentowanie na centralnym miejscu portalu korporacyjnego. Ich specyfika powoduje, że mają one trafić do przeciętnych użytkowników tylnimi drzwiami, aby osiągnąć pewne cele biznesowe.

 

Zobacz także: