Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Zaawansowane statystyki

Parafrazując Marka Twain'a: "Są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, bezczelne kłamstwa i słabe statystyki". Wielu webmasterów jeszcze w chwili obecnej stosuje jedynie wskaźnik informujący o ilości odsłon strony www. Być może jest to istotne, ale jakie korzyści klientowi biznesowemu przynosi odwiedzenie witryny przez chiński program służący do wysyłania spamu?

Współcześnie możemy zbadać o wiele, wiele więcej. Przede wszystkim interesuje nas, w jaki sposób trafiają do nas internauci (a więc która z form promocji jest skuteczna), jak długo przebywają na stronie, które zakładki są chętniej odwiedzane, a które praktycznie zbędne. Możemy odpowiedzieć, skąd pochodzi przeciętny użytkownik, jak skonfigurowany jest jego komputer jeżeli chodzi o przeglądanie Internetu i? czy do nas powraca po pewnym czasie.

Zaawansowane statystyki we wprawnych rękach pozwalają na stały rozwój witryn, zgodnie z zapotrzebowaniem grupy docelowej oraz odpowiednimi zmianami w sposobach promocji, tak, aby budżet reklamowy był rozdysponowywany jak najbardziej efektywnie. Odpowiadamy w ten sposób na setki pytań, które pozwolą ocenić, czy kampania zmierza we właściwym kierunku.

 

Zobacz także: