Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa prezentuje przekaz reklamowy jedynie w miejscach, w których treść jest zgodna ze specyfiką strony reklamowanej. Znacznie zwiększa to prawdopodobieństwo rzeczywistego zainteresowania użytkownika promowaną treścią, co zwiększa efektywność i celowość skierowania go na stronę www. ... więcej...

Zaawansowane statystyki

Parafrazując Marka Twain'a: "Są trzy rodzaje kłamstw: kłamstwa, bezczelne kłamstwa i słabe statystyki". Wielu webmasterów jeszcze w chwili obecnej stosuje jedynie wskaźnik informujący o ilości odsłon strony www. Być może jest to istotne, ale jakie korzyści klientowi biznesowemu przynosi odwiedzenie witryny przez chiński program służący do wysyłania spamu?

Filmowanie Warszawa

Współcześnie możemy zbadać o wiele, wiele więcej. Przede wszystkim interesuje nas, w jaki sposób trafiają do nas internauci (a więc która z form promocji jest skuteczna), jak długo przebywają na stronie, które zakładki są chętniej odwiedzane, a które praktycznie zbędne. Możemy odpowiedzieć, skąd pochodzi przeciętny użytkownik, jak skonfigurowany jest jego komputer jeżeli chodzi o przeglądanie Internetu i? czy do nas powraca po pewnym czasie.

Zaawansowane statystyki we wprawnych rękach pozwalają na stały rozwój witryn, zgodnie z zapotrzebowaniem grupy docelowej oraz odpowiednimi zmianami w sposobach promocji, tak, aby budżet reklamowy był rozdysponowywany jak najbardziej efektywnie. Odpowiadamy w ten sposób na setki pytań, które pozwolą ocenić, czy kampania zmierza we właściwym kierunku.

 

Zobacz także: