Szanowni Państwo
Działamy na rynku od 1997 roku.
Nasza oferta to:
1. Pomoc doraźna bez stałych kosztów
Rozliczana na koniec miesiąca wg wcześniej ustalonych stawek za ilość godzin przepracowanych u klienta.
2. Umowa ryczałtowa wersja pierwsza
Liczba godzin serwisowych ustalana w umowie w skali miesiąca, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt z serwisantem, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój sieci). Po wyczerpaniu limitu godzin w jednym miesiącu, dodatkowy czas pracy rozliczany wg wcześniej ustalonych stawek.
4. Umowa ryczałtowa wersja druga
Brak ograniczeń czasowych przy stałej miesięcznej stawce umowy, pełna opieka serwisowa, gwarantowany czas reakcji, stały telefoniczny kontakt z serwisantem, planowanie polityki IT w firmie (modernizacja i rozwój sieci). Istnieje możliwość wykupienia dodatkowych usług oraz przywilejów. Warunki umowy negocjowane indywidualnie.