Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
NPRS
Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wize... więcej...

Bannery

Klasyczna reklama w Internecie, mimo upływu wielu lat, nadal bardzo popularna, szczególnie w dużych portalach. Polega na prezentowaniu treści multimedialnych, najczęściej animacji w technologii flash wzbogaconych dźwiękiem, która ma za zadanie przykuć uwagę internauty i spowodować interakcję w postaci kliknięcia. Obecnie wykorzystuje się ją głównie do kreowania wizerunku marki.

Jest ona stosunkowo kosztowna i opłacana w systemie płatności za odsłony, czyli za każde wyświetlenie treści dla odwiedzającego stronę, niezależnie od tego, czy zwrócił na nią uwagę. Zaawansowani internauci potrafią ignorować zupełnie tą formę reklamy poprzez działanie habituacji (przyzwyczajenie się) bądź dzięki instalacji specjalnych dodatków do przeglądarek internetowych.

Bannery ciągle się rozwijają, więksi wydawcy oferują rozmaite ich odmiany np. zasłaniające na dłuższą chwilę całość witryny obrazy, bannery zmieniające pozycje wraz z przewijaniem strony itd. Są one nienajlepiej odbierane przez samych internautów. Kolejną ze swego rodzaju nowości jest tzw. targetowanie behawioralne ? na podstawie zachowania użytkownika na portalu zostaje on przydzielony do określonej grupy, np. osób zainteresowanych sportem czy filmem. Dzięki temu zwiększamy skuteczność przekazu, poprzez ukierunkowanie bannera na daną grupę docelową.

 

Zobacz także: