Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Artykuł sponsorowany
Artykuł przygotowywany przez klienta na dowolny temat, związany z tematyką serwisu, w którym ma się ukazać. Może zawierać informacje o nowym produkcie wzbogacone o jego zdjęcia, krótki filmik czy też logo firmy. W ten sposób uzyskuje się możliwość zaprezentowania największych zalet oferowanego roz... więcej...

Bannery

Klasyczna reklama w Internecie, mimo upływu wielu lat, nadal bardzo popularna, szczególnie w dużych portalach. Polega na prezentowaniu treści multimedialnych, najczęściej animacji w technologii flash wzbogaconych dźwiękiem, która ma za zadanie przykuć uwagę internauty i spowodować interakcję w postaci kliknięcia. Obecnie wykorzystuje się ją głównie do kreowania wizerunku marki.

Jest ona stosunkowo kosztowna i opłacana w systemie płatności za odsłony, czyli za każde wyświetlenie treści dla odwiedzającego stronę, niezależnie od tego, czy zwrócił na nią uwagę. Zaawansowani internauci potrafią ignorować zupełnie tą formę reklamy poprzez działanie habituacji (przyzwyczajenie się) bądź dzięki instalacji specjalnych dodatków do przeglądarek internetowych.

Bannery ciągle się rozwijają, więksi wydawcy oferują rozmaite ich odmiany np. zasłaniające na dłuższą chwilę całość witryny obrazy, bannery zmieniające pozycje wraz z przewijaniem strony itd. Są one nienajlepiej odbierane przez samych internautów. Kolejną ze swego rodzaju nowości jest tzw. targetowanie behawioralne ? na podstawie zachowania użytkownika na portalu zostaje on przydzielony do określonej grupy, np. osób zainteresowanych sportem czy filmem. Dzięki temu zwiększamy skuteczność przekazu, poprzez ukierunkowanie bannera na daną grupę docelową.

 

Zobacz także: