Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
ePR
Działania Public Relations skupione w mediach elektronicznych, służą kształtowaniu wizerunku firmy w Internecie oraz efektywnej komunikacji z dziennikarzami różnorakich portali. Pozwala to na uzyskanie korzystnych opinii i artykułów, a jednocześnie na dobre radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.... więcej...

Portale informacyjne

Głównym zadaniem tego typu witryn jest dostarczanie jak największej ilości informacji dla osób odwiedzających, w związku z czym efektowna szata graficzna jest tutaj mniej istotna. Podczas budowy tego typu strony główny nacisk kładzie się na przejrzystość nawigacji która pozwala w szybki sposób zdobyć pożądane informacje.

Dobrze przygotowany portal informacyjny posiada na stronie głównej wyraźne odnośniki pozwalające dotrzeć do najważniejszych miejsc w sposób intuicyjny i szybki. Równie ważnym elementem jest sprawnie działająca, niekiedy bardzo rozbudowana wyszukiwarka, która umożliwia błyskawiczne odnalezienie żądanej treści po wpisaniu słów / fraz kluczowych.

Istotne jest, aby wszystkie dane były prezentowane w popularnych formatach, co zapewni, że każdy użytkownik bez problemu otworzy publikowane pliki. Portale informacyjne są najczęściej wykorzystywane przez administrację publiczną, której zadaniem jest przede wszystkim informowanie o różnych wydarzeniach, aktach prawnych, projektach czy przetargach.

 

Zobacz także: