Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Istniejące portale społecznościowe

W sieci istnieje szereg portali społecznościowych skupiających w sobie ogromne ilości potencjalnych klientów, liczone w milionach aktywnych osób. Nic więcej dziwnego, że stały się one także przedmiotem zainteresowania ze strony reklamodawców. Oferują one bardzo różne formy reklamy, w większości klasyczne i znane z innych mediów, ale nie koniecznie.

Znajomość danego serwisu społecznościowego pozwala na wykorzystanie zwyczajów tam panujących do pozyskania grupy odbiorców spośród jego użytkowników. Zakładane specjalnie do tego celu konta posiadają szczególnie atrakcyjne cechy, sprawiające dużą ilość odwiedzin i zainteresowanie ich treścią.

Podczas promocji przez portal społecznościowy niejako korzystamy w pewnym stopniu z jego marki, odczuć użytkownika związanych właśnie z tym miejscem, które zazwyczaj są na tyle silne i pozytywne, że motywują do codziennych odwiedzin w tym miejscu. Profil użytkownika jest elementem jego wizerunku, dlatego chętnie pokaże na nim, że korzysta z bardzo silnej i prestiżowej, czy nowoczesnej marki.

 

Zobacz także: