Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Konkurs
Narzędzie marketingowe ostatnio bardzo chętnie wykorzystywane w Internecie. Pozwala na przyciąganie nowych odbiorców na promowaną witrynę www i poprzez różne zadania zmusza ich niejako do zapoznania się z ofertą firmy, aby skutecznie odpowiedzieć na pytania konkursowe.

Częstą prakt... więcej...

Istniejące portale społecznościowe

W sieci istnieje szereg portali społecznościowych skupiających w sobie ogromne ilości potencjalnych klientów, liczone w milionach aktywnych osób. Nic więcej dziwnego, że stały się one także przedmiotem zainteresowania ze strony reklamodawców. Oferują one bardzo różne formy reklamy, w większości klasyczne i znane z innych mediów, ale nie koniecznie.

Znajomość danego serwisu społecznościowego pozwala na wykorzystanie zwyczajów tam panujących do pozyskania grupy odbiorców spośród jego użytkowników. Zakładane specjalnie do tego celu konta posiadają szczególnie atrakcyjne cechy, sprawiające dużą ilość odwiedzin i zainteresowanie ich treścią.

Podczas promocji przez portal społecznościowy niejako korzystamy w pewnym stopniu z jego marki, odczuć użytkownika związanych właśnie z tym miejscem, które zazwyczaj są na tyle silne i pozytywne, że motywują do codziennych odwiedzin w tym miejscu. Profil użytkownika jest elementem jego wizerunku, dlatego chętnie pokaże na nim, że korzysta z bardzo silnej i prestiżowej, czy nowoczesnej marki.

 

Zobacz także: