NPRS
Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
fotografia eventowa Warszawa
Wymaga to przede wszystkim bardzo dobrego rozeznania w SEO oraz nieustannego monitorowania sieci w poszukiwaniu informacji, które chcemy wyeksponować. Jednocześnie ułatwia to reakcję na wszystkie negatywne wydarzenia z życia firmy i komentować je w założony przez strategię PR sposób.
Poprzez NPRS można także wspierać wszelkiego rodzaju akcje marketingu wirusowego. Odpowiednio przygotowany humorystyczny filmik czy skandalizująca historia pojawiająca się w szczytach wyników wyszukiwania od razu zostanie zauważona przez Internautów, którzy uprzejmie doniosą o tym swoim znajomym.
Zobacz także:
Fotograf na wieczór Panieński Warszawa