Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Program lojalnościowy
Stały klient jest podstawą funkcjonowania zdecydowanej większości branż na rynku. W celu utrzymania go przy sobie powstają specjalne programy promujące stałe zamówienia u tego samego dostawcy. W Internecie odbywa się to przede wszystkim przez oferowanie specjalnych zniżek na platformach e-commerce... więcej...

NPRS

Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymaga to przede wszystkim bardzo dobrego rozeznania w SEO oraz nieustannego monitorowania sieci w poszukiwaniu informacji, które chcemy wyeksponować. Jednocześnie ułatwia to reakcję na wszystkie negatywne wydarzenia z życia firmy i komentować je w założony przez strategię PR sposób.

Poprzez NPRS można także wspierać wszelkiego rodzaju akcje marketingu wirusowego. Odpowiednio przygotowany humorystyczny filmik czy skandalizująca historia pojawiająca się w szczytach wyników wyszukiwania od razu zostanie zauważona przez Internautów, którzy uprzejmie doniosą o tym swoim znajomym.

 

Zobacz także: