Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

NPRS

Net PR Synergy to niedawno nazwane narzędzie e-PR. Polega na zastosowaniu pozycjonowania w wyszukiwarkach w taki sposób, aby w szczytach wyników pojawiały się treści zgodne ze strategią PR firmy. Promowane są wszelkie artykuły, opinie, dyskusje, które mogą wpływać na kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.

fotografia eventowa Warszawa

Wymaga to przede wszystkim bardzo dobrego rozeznania w SEO oraz nieustannego monitorowania sieci w poszukiwaniu informacji, które chcemy wyeksponować. Jednocześnie ułatwia to reakcję na wszystkie negatywne wydarzenia z życia firmy i komentować je w założony przez strategię PR sposób.

Poprzez NPRS można także wspierać wszelkiego rodzaju akcje marketingu wirusowego. Odpowiednio przygotowany humorystyczny filmik czy skandalizująca historia pojawiająca się w szczytach wyników wyszukiwania od razu zostanie zauważona przez Internautów, którzy uprzejmie doniosą o tym swoim znajomym.

 

Zobacz także:

 Fotograf na wieczór Panieński Warszawa