Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
ePR
Działania Public Relations skupione w mediach elektronicznych, służą kształtowaniu wizerunku firmy w Internecie oraz efektywnej komunikacji z dziennikarzami różnorakich portali. Pozwala to na uzyskanie korzystnych opinii i artykułów, a jednocześnie na dobre radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.... więcej...

Konkurs

Narzędzie marketingowe ostatnio bardzo chętnie wykorzystywane w Internecie. Pozwala na przyciąganie nowych odbiorców na promowaną witrynę www i poprzez różne zadania zmusza ich niejako do zapoznania się z ofertą firmy, aby skutecznie odpowiedzieć na pytania konkursowe.

Częstą praktyką jest organizowanie akcji, w których nagrody można wygrywać codziennie, a zwiększa się szanse poprzez aktywne promowanie samego konkursu i producenta tworząc sieć marketingu wirusowego przez informowanie znajomych. Jako upominki stosuje się głównie efektowne gadżety takie jak telefony komórkowe, odtwarzacze mp3 czy laptopy.

Właściwe wykorzystanie konkursu może doprowadzić do przyzwyczajenia użytkownika do danej marki oraz do znacznego wzrostu jej świadomości pośród grupy docelowej. Duża ilość chociażby symbolicznych nagród reklamowych sprawia, że praktycznie każdy uczestnik otrzymuje jakiś drobiazg za udział, zwiększając jednocześnie jego sympatię do promowanego produktu poprzez codzienny kontakt z przedmiotem kojarzącym się jednoznacznie z identyfikacją wizualną producenta.

 

Zobacz także: