Portale produktowe
Używane są do zaprezentowania bardzo wąskiej gamy produktów firmy, które znajdują się tutaj w centrum zainteresowania i to od ich specyfiki zależy, jaka konstrukcja będzie najbardziej efektywna np. asortyment z kategorii napojów gazowanych postawi raczej na mnogość atrakcyjnej oprawy audiowizualnej, która ma się kojarzyć z wizerunkiem marki, natomiast producent zaawansowanych urządzeń technicznych skupi się raczej na przedstawieniu najmocniejszych stron swojej oferty oraz kluczowych specyfikacji technicznych, warunków gwarancji i serwisu itd.
Filmowanie Warszawa
Są one głównie stosowane do produktów, które odbiegają od głównej działalności, z którą jest utożsamiana marka. Pozwala to na w miarę bezpieczne zaprezentowanie treści bez osłabiania dotychczasowych osiągnięć w wypadku niewielkiego zainteresowania ze strony rynku.
Wprowadzenie nowego produktu na ogromnym portalu korporacyjnym może pozostać niezauważone, gdyż nie możemy przeznaczyć zbyt wiele miejsca na jego promocję, aby nie zaburzyć dostępu do pozostałych elementów strony. W takim wypadku także bardzo pomocne okazuje się zastosowanie portalu produktowego, który będzie miał wystarczająco dużo przestrzeni, aby przekonać klienta.