Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Artykuł sponsorowany
Artykuł przygotowywany przez klienta na dowolny temat, związany z tematyką serwisu, w którym ma się ukazać. Może zawierać informacje o nowym produkcie wzbogacone o jego zdjęcia, krótki filmik czy też logo firmy. W ten sposób uzyskuje się możliwość zaprezentowania największych zalet oferowanego roz... więcej...

Reklama w Google

Flagową usługą oferowaną przez naszą firmę jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. W chwili obecnej na rynku polskim liczy się w zasadzie już tylko jedna z nich - Google. Za jej pośrednictwem generuje się ponad 90% odwiedzin stron, powstałych poprzez wyszukiwanie. W związku z ogromną popularnością wśród użytkowników, a co za tym idzie potencjalnych klientów, skupiamy nasze wysiłki głównie na tym segmencie rynku.

 

Poza pozycjonowaniem zajmujemy się także przygotowaniem kampanii AdWords - komercyjnie wykupionych linków tekstowych do witryny klienta, które pojawiają się w oknie wyszukiwarki po wpisaniu ustalonej frazy. Kampanie takie rozliczane są w formie PPC (ang. Pay Per Click), klient płaci określoną kwotę za każde kliknięcie w reklamę ze strony użytkownika. Ważna jest sama konstrukcja boksu sponsorowanego, dobór słów kluczowych, jego treść, pory w jakich się pojawia, gdyż przenosi się to bezpośrednio na skuteczność tej formy reklamy. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu zadbamy o to, aby reklama naszego klienta była jak najbardziej skuteczna.

 

W wypadku popularnych fraz, w których działa silna konkurencja, proponujemy klientom połączenie obu tych strategii. Zazwyczaj kampania AdWords startuje jako pierwsza, aby uzyskać pierwszych odwiedzających dla naszego klienta, jednocześnie rozpoczynamy pozycjonowanie, które przynosi efekty dopiero po pewnym okresie czasu, uzależnionym silnie od frazy i konkurencji.