Oferta Firmy (pełen cennik znajduje się tutaj)
Strony internetowe:
- Wizytówki firmy, kilka podstron
- Rozbudowane strony oparte o SEO-CMS (możliwość leasingu) od 1 zł do……
- Zarządzanie treścią za pomocą systemu CMS
- Strony przygotowane są pod to, aby każda fraza wpisana w systemie CMS, wyskakiwała wysoko w wynikach Google od 3000zł netto
- Grafika tradycyjna, lub w technologii Flash od 500 zł netto
- Usługi Copywritingu od 100zł netto
- Integrowanie z aplikacjami Facebooka i Twittera
Sklepy internetowe:
- Intuicyjna obsługa sklepu pisanego na zamówienie pod wymagania klienta od 1 zł netto (możliwość leasingu)
- Dostosowanie CMS pod produkty danego sklepu
- Sklep jest przygotowany pod pozycjonowanie, co powoduje iż każdy produkt dodany do sklepu ma wyższą pozycję w wyszukiwarce Google
- Wyrazista grafika od 500 zł netto
Pozycjonowanie:
- Indywidualna wycena pozycjonowania w pozycjach 1-3 lub pozycjach 1-10 (dwie wersje oferty)
- Pozycjonowanie w wynikach naturalnych
- Przygotowanie CMS pod pozycjonowanie lub optymalizacja witryny od 500 zł netto
Reklama:
- Kampanie adwords (Dowolna kwota wystarcza na 30 dni kampanii)
- Doświadczenie w branży
- Niższe ceny niż przez Google (Re-seller)
- Marketing szeptany (od 500 zł netto)
- Opinie o produktach na forach, i portalach społecznościowych
- Docieranie do wybranej grupy klientów
- Fotografia Reklamowa
- Analiza ekonomiczna kampanii reklamowej
- Wiele innych usług reklamy internetowej (bannery, filmy, programy lojalnościowe)
Obsługa informatyczna firm:
- Obsługa komputerów (helpdesk sprzętu) w zależności od ilości stanowisk ceny od 40zł netto /stanowisko
- Budowanie sieci komputerowych
- Budowanie sieci telekomunikacyjnych (Telefonia stacjonarna, GSM, VOiP)
- Dla stałych klientów zryczałtowana umowa obsługi IT Firmy
- Szybki czas reakcji, konkurencyjne ceny
Oferta kierowana jest do firm, które:
- Posiadających stronę internetową, która stanowi tylko wizytówkę firmy, a nie przynosi wymiernych korzyści finansowych firmie
- Posiadają starą stronę internetową, i chcą zrobić nową grafikę tak zwany redesign
- Nie posiadają strony internetowej, lub sklepu internetowego
Chcą obniżyć koszty zatrudnienia i sieci komputerowych w firmie
Ponadto:
Internetowa kampania reklamowa pozwala na realizację podstawowego zadania organizacji komercyjnej - generowania zysku. Dzięki ogromnej i z każdym dniem rosnącej popularności globalnej sieci możliwe jest dotarcie do bardzo szerokiego grona odbiorców, realizując następujące cele:
- pozyskiwanie nowych klientów
- utrzymywanie obecnych klientów
- przekonywanie obecnych klientów do zwiększania zamówień
Przekaz interaktywny może przybierać rozmaite formy, jest podstawą, bez której działanie w Internecie nie ma praktycznie szans na powodzenie. Najistotniejsze jego formy to:
- portale informacyjne
- portale produktowe
- portale korporacyjne
- e-commerce
- portale reklamowe
- forum internetowe
- blog
- serwisy Web 2.0
Przekaz reklamowy nie jedno ma imię, na liście tej znajdują się:
- reklama kontekstowa
- bannery
- reklama w wyszukiwarkach
- pozycjonowanie stron
- ePR
- NPRS
- artykuł sponsorowany
- marketing wirusowy
- filmy
- kreacja wizerunku
- e-mail marketing
- konkurs
- program lojalnościowy
- program partnerski
- istniejące portale społecznościowe
Wszystkie powyższe działania odbywają się w Internecie, co stwarza konieczność użycia rozmaitych środków technicznych:
- SEO-CMS
- usability (użyteczność)
- user experience
- audyt witryn www
- optymalizacja pod wyszukiwarki
- zaawansowane statystyki
- identyfikacja wizualna
- hosting, domeny, e-mail
Pośród bogactwa form przekazu oraz środków technicznych można się zagubić. Ich wadliwy dobór może spowodować efekt równie mizerny co przysłowiowe wyrzucenie pieniędzy w błoto oraz wrogie nastawienie do Internetu jako medium reklamy. Istotne jest powierzenie realizacji doświadczonym specjalistom, którzy zamiast odgrywania sztuki dla sztuki przygotują i wykonają plan na osiągnięcie zakładanych celów biznesowych poprzez reklamę, dbając o spójność wszystkich elementów układanki.