Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Cele klientów biznesowych

Działalność komercyjna, niezależnie od branży, regionu, sytuacji społeczno ? gospodarczej ma jeden zasadniczy cel ? przynoszenie dochodów. Każde przedsiębiorstwo dąży do maksymalizacji zysków, stosując rozmaite strategie podczas swojego codziennego funkcjonowania. Można je podzielić na 4 grupy:

  1. Pozyskiwanie nowych klientów
  2. Utrzymywanie obecnych klientów
  3. Przekonywanie obecnych klientów do zwiększania zamówień
  4. Zwiększanie efektywności działania organizacji

3 pierwsze działania stają się zazwyczaj obszarem zainteresowań działu marketingu i handlu, natomiast 4 jest zadaniem kadry zarządzającej wspieranej przez pracowników HR. W XXI wieku wymierną korzyść może przynieść firmie wykorzystanie stosunkowo młodego, jednak rozwiniętego i bardzo perspektywicznego medium ? Internetu. Garść statystyki:

 

  • 48% dorosłych Polaków miało dostęp do Internetu w domu
  • 32% dorosłych Polaków robiło zakupy przez Internet
  • 91% korzystających z Internetu używa go codziennie lub kilka razy w tygodniu

(za InternetStats.pl)


Powyższe dane świadczą jednoznacznie, że warto zainteresować się tak ogromną grupą odbiorczą, jaką są internauci w Polsce. Nasz kraj wypada jednak dość mizernie w porównaniu do krajów Europy Zachodniej, USA czy Azji, gdzie dostęp do sieci jest już od dłuższego czasu standardem. Być może to właśnie tam mogą Państwo skierować swoją ofertę bez ponoszenia nadmiernego ryzyka? Jedyne, co ogranicza możliwości globalnej sieci, to wyobraźnia użytkowników.

 

Zobacz także: