Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Zasady współpracy i wyceny

 

Zasady współpracy - budowa SEO-CMS

Przed rozpoczęciem prac konieczne jest podpisanie umowy na budowę strony internetowej, a następnie wpłacenie zaliczki w wysokości 50% ceny. Termin wykonania pracy liczony jest od momentu wpłynięcia zaliczki na konto firmy.


Podstawą SEO-CMS'a jest punkt pierwszy wykazu modułów i jest on konieczny do prowadzenia prac. Pozostałe punkty są opcjami, ustalonymi na spotkaniu w biurze. Możliwe jest wykonanie opcjonalnych prac w dowolnym, późniejszym terminie.

Po zakończeniu poszczególnych części prac wersje robocze strony zostaną udostępnione klientowi za pomocą adresu tymczasowego. Pomoże to na przedstawienie sugestii i omówienie ewentualnych poprawek. Po akceptacji wersji finalnej i wpłaceniu całości ceny system zostanie zainstalowany na serwerze docelowym.

 

Wycena pozycjonowania

Cenę pozycjonowania ustalamy indywidualnie dla każdej witryny, uwzględniając konkurencję tematyczną i analizę serwisu dokonujemy oceny stopnia trudności, a co za tym idzie kosztów usługi. Wpływ na cenę ma około 70-ciu czynników oraz wybór wersji pozycjonowania.

Nie dokonujemy wyceny w formie faxu czy E-maila ponieważ branża "Seo" jest tak skomplikowana iż wystawienie takiej oferty nie uswiadomionemu Klientowi byłoby nieuczciwością w stosunku do niego.