Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
E-mail marketing
Setki niechcianych informacji spływających każdego dnia na naszą skrzynkę e-mail to zły przykład zastosowania tego narzędzia reklamowego. Jego skuteczność w takim wariancie to w najlepszym wypadku kilka procent, jednak biorąc pod uwagę ilość wysyłanych wiadomości staje się to całkiem opłacalne dla... więcej...

Serwisy Web 2.0

W dużym skrócie są to witryny tworzone przez użytkowników za pomocą wszelakich środków przekazu. Budowa tego typu serwisu może dać okazję do pochwalenia się działami przygotowanymi za pośrednictwem danego produktu. Specyfika tej potrzeby powoduje, że są one świetną pożywką dla marketingu wirusowego.

Pomysłowość użytkowników potrafi przerosnąć najśmielsze oczekiwania konstruktorów i reklamujących, wykorzystując konkursy osiąga się świetną oglądalność i jednocześnie bardzo atrakcyjny materiał reklamowy, spotykający się z aprobatą użytkowników.

 

Zobacz także: