Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Program lojalnościowy
Stały klient jest podstawą funkcjonowania zdecydowanej większości branż na rynku. W celu utrzymania go przy sobie powstają specjalne programy promujące stałe zamówienia u tego samego dostawcy. W Internecie odbywa się to przede wszystkim przez oferowanie specjalnych zniżek na platformach e-commerce... więcej...

Serwisy Web 2.0

W dużym skrócie są to witryny tworzone przez użytkowników za pomocą wszelakich środków przekazu. Budowa tego typu serwisu może dać okazję do pochwalenia się działami przygotowanymi za pośrednictwem danego produktu. Specyfika tej potrzeby powoduje, że są one świetną pożywką dla marketingu wirusowego.

Pomysłowość użytkowników potrafi przerosnąć najśmielsze oczekiwania konstruktorów i reklamujących, wykorzystując konkursy osiąga się świetną oglądalność i jednocześnie bardzo atrakcyjny materiał reklamowy, spotykający się z aprobatą użytkowników.

 

Zobacz także: