Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Program partnerski
Program partnerski to wykorzystanie innych podmiotów do promocji naszego produktu w zamian za korzyści finansowe. Najczęściej jest to dany procent od zamówień złożonych przez poleconych klientów bądź też stawka rozliczana za każdego, nowego uczestnika zarejestrowanego w skutek działania partnera. ... więcej...

Serwisy Web 2.0

W dużym skrócie są to witryny tworzone przez użytkowników za pomocą wszelakich środków przekazu. Budowa tego typu serwisu może dać okazję do pochwalenia się działami przygotowanymi za pośrednictwem danego produktu. Specyfika tej potrzeby powoduje, że są one świetną pożywką dla marketingu wirusowego.

Pomysłowość użytkowników potrafi przerosnąć najśmielsze oczekiwania konstruktorów i reklamujących, wykorzystując konkursy osiąga się świetną oglądalność i jednocześnie bardzo atrakcyjny materiał reklamowy, spotykający się z aprobatą użytkowników.

 

Zobacz także: