Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Artykuł sponsorowany
Artykuł przygotowywany przez klienta na dowolny temat, związany z tematyką serwisu, w którym ma się ukazać. Może zawierać informacje o nowym produkcie wzbogacone o jego zdjęcia, krótki filmik czy też logo firmy. W ten sposób uzyskuje się możliwość zaprezentowania największych zalet oferowanego roz... więcej...

Serwisy Web 2.0

W dużym skrócie są to witryny tworzone przez użytkowników za pomocą wszelakich środków przekazu. Budowa tego typu serwisu może dać okazję do pochwalenia się działami przygotowanymi za pośrednictwem danego produktu. Specyfika tej potrzeby powoduje, że są one świetną pożywką dla marketingu wirusowego.

Pomysłowość użytkowników potrafi przerosnąć najśmielsze oczekiwania konstruktorów i reklamujących, wykorzystując konkursy osiąga się świetną oglądalność i jednocześnie bardzo atrakcyjny materiał reklamowy, spotykający się z aprobatą użytkowników.

 

Zobacz także: