Przekaz interaktywny Wyrafinowanie wizerunku, elastyczność rozwiązania, perfekcja wykonania Środki techniczne Innowacyjna technologia, intuicyjna obsługa, niezawodna funkcjonalność Przekaz reklamowy Nieszablonowa forma, wybitna atrakcyjność, nienaganna skuteczność
Reklama w wyszukiwarkach
Według danych statystycznych 94% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarek Internetowych. Jest to najszybsza metoda na odnalezienie witryny zawierające pożądane przez użytkownika informacje. Nic dziwnego, że wyszukiwarki internetowe stały się także sposobem na pozyskanie klientów.
... więcej...

Przekaz interaktywny

Stronę internetową można przyrównać do pojazdu: niby wszystkie służą do przemieszczania się, jednak różnica między rowerem, limuzyną, pociągiem towarowym, łodzią podwodną i samolotem myśliwskim są widoczne na pierwszy rzut oka nawet dla laika. Witryny www mogą mieć setki różnych zastosowań i celów cząstkowych, jednak klientów komercyjnych interesuje przede wszystkim zwiększanie swoich dochodów.

Wykorzystanie samochodu osobowego do przewozu materiałów remontowych czy wycieczki na drugi kontynent bywa dość kłopotliwe, gdyż nie był on projektowany pod takim kątem. Podobnie sprawa wygląda z witrynami www, odpowiedni sposób przekazu interaktywnego dobiera się w zależności od postawionych zadań, co sprawia, że wywiązują się z nich efektywnie i skutecznie.

Każdy pojazd potrzebuje odpowiedniego rodzaju paliwa, którym dla stron www są użytkownicy. Różni, bo przecież dzieci ze szkoły podstawowej, ich mamy czy poważni klienci biznesowi mają odmienne preferencje i potrzeby. Dlatego niezmiernie istotne jest projektowanie serwisów pod kątem grupy docelowej, aby maksymalnie wykorzystać jej energię i potencjał .

Formy przekazu interaktywnego: